MeniuTV prezintă:

Primul canal TV despre cele mai bune restaurante din România: https://www.youtube.com/MeniuTV .


miercuri, 9 decembrie 2009

Trattoria 20 - Eftin, Bun, Superior ! :P



De cand m-am mutat din camin si mi-am luat la revedere de la cei mai mari gandaci pe care i-am vazut in scurta mea existenta, ajung in Regie doar la sfarsit de saptamana. O pizza buna si cateva ceasuri de discutii cu amicii merita efortul de a ocoli mega-santierul din zona. Nu avem un local favorit, de obicei ramanem acolo unde gasim o masa libera.

Weekend-ul ce tocmai a trecut ne-am oprit la Trattoria 20 , aflata dupa cum probabil banuiti, la parterul caminului P20. Desi numele si meniul se vor a fi italienesti, decorul te duce cu gandul in cu totul alte directii. Din exterior pare a fi un dinner american, interiorul fie te face sa crezi ca nu a fost terminat, fie iti aminteste de barurile decorate minimalist din centrul Berlinului. Daca esti mai interesat de ceea ce mananci decat de ultimele trend-uri in materie de design interior, vei trece cu vederea peste micile nepotriviri de stil. Conteaza probabil mai mult faptul ca scaunele sunt comode, este spatiu suficient intre mese si chelnerii sunt rapizi.
De cum ajungi, poti sa iti alegi un loc confortabil in salonul de fumatori, la bar sau in sala destinata nefumatorilor.

Pentru ca eram relaxata si lipsita de tendinte sinucigase, am ales nefumatorii. In urmatorul minut m-am trezit cu un chelner extrem de vorbaret care mi-a adus un meniu cam jerpelit, dar plin de posibile tentatii.

Ciorbe, fripturi, pane-uri, paste, mancaruri gatite, pizza si vreo 3 deserturi ma imbiau insistent. Am rezistat insa eroic si m-am limitat la o pizza Calzzone , care imi promitea 560 de grame de aluat, sos de rosii, mozzarella, sunca, ciuperci proaspete si masline verzi pentru numai 13 lei si o apa minerala cu multe bule la 3 lei sticla de 0.5 litri.


A venit in vreo 15 minute, cu un sos dulce alaturi. Principalele calitati (ordinea nu este aleatorie ) ar fi urmatoarele: ieftina, mare si buna. Desi nu se compara cu o pizza de la mama ei din Italia, crusta crocanta ascundea o mozzarella grasa si elastica, o sunca bunicica, multe ciuperci ce erau intradevar proaspete si masline carnoase.


Sosul de rosii parea a fi de cumparat, dar a fost gustos.
Intentionam sa incerc si papanasii cu dulceata de afine (8 lei ), dar a fost peste fortele mele. Promit sa ma intorc special pentru ei, deoarece din ce am vazut pe la mesele vecine, aratau tare bine si erau scufundati intr-o mare de smantana pufoasa si dulceata apetisanta.

Comeseanul meu era hotarat sa bea bere (Ursus draft de 400 ml e 3,5 lei , Budweiser de 500 ml-12 lei), asa ca s-a bucurat nevoie mare sa descopere in meniu “Pizza pentru bere” , 590 de grame pline de calorii repartizate omogen in mozzarella, bacon, carnaciori afumati, ardei iute, salam picant, ulei picant, sos de rosii si coca din dotare.


El sustine ca a fost buna si trebuie sa il credeti pe cuvant, caci eu nu am indraznit sa ma ating de farfuria vecina. Mai vrea sa va dea si un sfat : consumati alcool cu moderatie…nu numai din grija pentru sanatate, ci si pentru a limita drumurile catre toaleta care nu e chiar atragatoare. Era curata, dar lipseau cu desavarsire sapunul si hartia…

Daca doriti un loc unde sa mancati mult, bine (dar nu extraordinar) si cu preturi pentru un buget de student, Trattoria 20 va asteapta.

Iar daca v-am facut pofta de o pizza, dati-le un telefon…livreaza si la domiciliu.

Edvina Pofticioasa



PS - websitul Trattoria 20 este cam varza, se vede de la o posta ca a incaput pe mana unor neprofesionisti (de exemplu la Galeria Foto nu exista poze la categoria imagini de interior, iar la categoria imagini cu mancaruri sunt puse de-a-ncuculea cateva poze cu exteriorul restaurantului, la fel as mai putea adauga si lipsa Forumului cu toate ca aceasta rubrica este desemnata distinct in meniul saitului etc.)

7 comentarii:

  1. Stie cineva cum se ajunge acolo din Drumul Tarabei?

    RăspundeţiȘtergere
  2. @gin tonic: Very funny!!! :D :P

    @Edvina: Help, pliiiiizzzz!!!

    RăspundeţiȘtergere
  3. Blonda, in Regie poti ajunge cu metroul (statia Grozavesti sau Semanatoarea), dupa care mai ai vreo 5 minute de mers pe jos. Sau iei tramvaiul 41 pana la Piata Crangasi, si de acolo faci vreo 5-10 minute. Alte modalitati nu stiu...autobuzele nu mai circula in zona pentru ca se lucreaza la pasajul de la Grozavesti si sunt inchise strazile.Sper ca am fost de folos!

    RăspundeţiȘtergere
  4. @VertAnge: Foarte!!!! :) De fapt, zona o stiu in mare, si stiam cum se ajungea acolo inainte de santier, dar acum eram cam in ceata. Multam' fain ca ai risipit-o! :)

    RăspundeţiȘtergere
  5. Edvina, în primul rând, bine ai venit în sânul cald şi generos al familiei cârcotaşilor de cârciumi :D Ştiu că e cu întârziere, dar mai bine mai târziu decât niciodată :) Am încercat şi eu localul prin primăvară, mulţumitor, pizza chiar bunicică. Apropo, pizza din Italia e oribilă :))) Cel puţin pe unde am fost eu.

    RăspundeţiȘtergere
  6. Cu placere, Blonda.
    Multumesc pentru primirea calduroasa, LiaLia. Mie mi-a placut pizza in Italia...dar nu am mancat decat de 2 ori, la un restaurant mai cu pretentii din Venetia. Prima data am incercat Calzone (care e favorita mea), iar a 2-a oara am luat pizza casei (care s-a dovedit a fi prea ciudata pentru gusturile mele simple...avea sparanghel, anghinare si vreo 3 tipuri de branza) . Per total mi-au placut, mai putin nota de plata . :) Dar a meritat, ca nu se stie daca mai ajung in viata asta la Venetia :)

    RăspundeţiȘtergere

Stan Patitul spune: